szappanopera

Az életben is vannak szappanoperák! És itt nem a csöpögős romantikára gondolok, hanem a sok-sok mellékszálra. Ez a blog is ezt próbálja meg leképezni. Mindenki talál kedvére való témát! Van itt étel-ital, kritika, jó tanácsok és ajánlók vegyes felvágottban. Szappan buborékos szép napot és jó böngészést!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

90 napos (4) ajándék (4) ajánló (32) alkohol (4) álom (1) ázsia (4) bio (3) bkv (2) blog (2) bombariadó (1) bonbon (1) budapest (3) buli (1) cica (1) corvinus (1) doktor (1) ékszer (2) energia (1) esernyő (1) étterem (9) facebook (4) fagyi (1) fantázia (1) feminista (2) filo (9) frizura (2) furcsaság (11) gasztro (12) gyertya (1) hummus (1) illem (3) ingatlan (1) ital (1) játék (2) karácsony (2) kincs (4) koktél (1) kritika (17) kultúra (1) levél (1) munka (1) napló (16) nőcsábászakadémia (1) orczy (1) recept (12) reklám (8) ruha (3) saláta (1) social media (2) sport (1) sushi (3) switch pitch ball (1) szerelem (2) sztár (1) sztrájk (1) tinik (1) ünnep (1) útmutató (4) vatera (1) vendégek (1) videó (5) zene (1) Címkefelhő

Holdállás

Friss topikok

  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.11. 12:19) Anti-energy drink, total relax!
  • Muliweg: A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani" ... (2014.07.29. 11:42) Bio Hair másodszor
  • kökény80: A szar teljesítményért pedig játékpénz jár, nem igazi. Már írtam a központnak, majd meglátjuk, mit... (2011.01.25. 14:25) Bio Hair, már a fodrászat is bio!
  • Wasabimánia: www.wasabimania.blog.hu Várunk titeket szeretettel :) (2010.06.01. 15:59) Nemzeti kajáldák
  • Tymi: @Mr Pé: Hahó! A későbbiekben én csak elvétve olvastam a blogot. Báár... Izgalommal vártam, hogy m... (2010.05.09. 18:53) Kijutós blog

Egy bögy szemből

2010.08.25. 14:18 Tymi

(Munkahelyi pletyka)

Előre bűnösnek érzem magam ezen bejegyzés miatt, de muszáj kiírnom magamból, mert egy nap "bögy fóbiám" lesz.

Röviden előljáróban: a gyakos társam egy okos, talpraesett, elég jó fej csajszi, na meg persze csinos - amit túlzásba visz. Amióta kicsit jobban megismertem a Gyaklányt egyre inkább értem azokat, amiket ő nem ért meg a környezete jeleiből. Elmesélte, hogy lány barátai igazán nincsenek, mert egy idő után elfordulnak tőle, ellenségessé válnak. Akkor nem is értettem miért, de később... Gyaklány kisugárzásában van egy jó adag álszentség. Nem tudom megmagyarázni miért, egyszerűen azt érzem, hogy kiabálni tudnék vele, amikor affektálva beszél, vagy a mellkasát kitolja előre sóhajtás gyanánt.

Vallásos családból származik, de a pasitörténetei: "jajj, már megint felkértek táncolni a buliban. Mindenki puszikákat akart adni nekem". Azt gondolhatnánk, hogy a férfiak ilyen faragatlanok, de elég egy hetet Gyaklánnyal tölteni. A kistoppocskáinak a dekoltázsa majdnem a köldökénél ér véget, és nem hord semi féle melltartót. Nem tudom, hogy szimplán ennyire magabiztos, vagy csak utcalányosan szeret öltözni. Az én szememet mindnestre nagyon irritálja, mivel egész nap látom, és nő létemre is oda vonzódik a tekintetem. Ma egy blúzban jött dolgozni, ami megjegyzem egy igazán szép darab. Mi itt a de? A felső 1-2 gomb véletlenül se volt begombolva, hagy lobogjon a bögyünk! Na ez verte ki a biztosítékot én nálam.

Kérdem én, miért csodálkozik a lány, ha a pasik lépten-nyomon leszólítják és aktusra invitálják? Azt tudtam, hogy a kedvesével fasírtban vannak, mert a srác féltékenykedik úgy általában. Először úgy gondoltam a srác túl érzékeny, de 2 hét után már tudtam, hogy a srác okkal viselkedik így, annak ellenére, hogy Gyaklány nem csalja őt.

Na jó.. kitomboltam magam. Holnapra egy bögymentes napot kívánok magamnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://szappan.blog.hu/api/trackback/id/tr12246837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása