szappanopera

Az életben is vannak szappanoperák! És itt nem a csöpögős romantikára gondolok, hanem a sok-sok mellékszálra. Ez a blog is ezt próbálja meg leképezni. Mindenki talál kedvére való témát! Van itt étel-ital, kritika, jó tanácsok és ajánlók vegyes felvágottban. Szappan buborékos szép napot és jó böngészést!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

90 napos (4) ajándék (4) ajánló (32) alkohol (4) álom (1) ázsia (4) bio (3) bkv (2) blog (2) bombariadó (1) bonbon (1) budapest (3) buli (1) cica (1) corvinus (1) doktor (1) ékszer (2) energia (1) esernyő (1) étterem (9) facebook (4) fagyi (1) fantázia (1) feminista (2) filo (9) frizura (2) furcsaság (11) gasztro (12) gyertya (1) hummus (1) illem (3) ingatlan (1) ital (1) játék (2) karácsony (2) kincs (4) koktél (1) kritika (17) kultúra (1) levél (1) munka (1) napló (16) nőcsábászakadémia (1) orczy (1) recept (12) reklám (8) ruha (3) saláta (1) social media (2) sport (1) sushi (3) switch pitch ball (1) szerelem (2) sztár (1) sztrájk (1) tinik (1) ünnep (1) útmutató (4) vatera (1) vendégek (1) videó (5) zene (1) Címkefelhő

Holdállás

Friss topikok

  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.11. 12:19) Anti-energy drink, total relax!
  • Muliweg: A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani" ... (2014.07.29. 11:42) Bio Hair másodszor
  • kökény80: A szar teljesítményért pedig játékpénz jár, nem igazi. Már írtam a központnak, majd meglátjuk, mit... (2011.01.25. 14:25) Bio Hair, már a fodrászat is bio!
  • Wasabimánia: www.wasabimania.blog.hu Várunk titeket szeretettel :) (2010.06.01. 15:59) Nemzeti kajáldák
  • Tymi: @Mr Pé: Hahó! A későbbiekben én csak elvétve olvastam a blogot. Báár... Izgalommal vártam, hogy m... (2010.05.09. 18:53) Kijutós blog

Bio Hair másodszor

2011.08.05. 12:10 Tymi

Korábban már írtam a Bio Hair fodrászatokról. Akkor még újdonságnak számítottak ezek a zöld szalonok. A kíváncsiság hajtott, hogy betérjek az egyik szalonba. A "bio" részét jó marketingnek tartottam, remek vevőbecsalogató, divatos kifejezés, divatos szemléletmód. Aztán amivel kitűnt a szokásos fodrászatok sorából, hogy magunk választhatjuk meg a szokásos fodrászati fázisokból melyikre van szükségünk.

Az első találkozás mindig fontos! Nekem elsőre kellemes élményem volt. Egyik kommentben viszont valaki arról számolt be, hogy ő nem volt ilyen szerencsés. Szerencsés? Ez rossz szó, mert egy fodrász nem szerencse kérdése! Szóval az illető elégedetlen volt a végeredménnyel.

Viszont úgy fest a többségnek tetszik ez az üzleti modell, illetve maga a szolgáltatás. Gombamód nőnek az újabb és újabb Bio Hair szalonok vidéken is. Talán a franchise rendszer miatt, talán a meglévő igények miatt. A franchise számomra a minőség erős ingadozását jelenti, persze tudom, hogy elméletileg nem volna szabad. Mégis úgy érzem, hogy - jelen esetben - nem mindegy melyik szalonba sétálunk be.

Azoknak, akik a kipróbáláson gondolkodnak egy kis segítséget nyújtanák pro és kontra ügyben. Eddigi négy tesztelésem alapján.

Pro:

  • - A nyitva tartás: A legtöbb szalon este 8-ig vagy 9-ig nyitva van, akár hétvégén is. Nem szükséges előre bejelentkezni. Az ember csak úgy beeshet. Esetleg 5 percnyi várakozással kell számolni.
  • - A szolgáltatási paletta és árak: Csak hajmosás, csak vágás, csak frizura beszárítás. Sokszor elég csak egy kicsit igazítani a frizuránkon, akkor minek végig csinálni az egész procedúrát? De persze ha arra van igényünk végig is csinálhatjuk! További részletek  és árak itt. Csak arra adjunk ki pénzt, amire tényleg szeretnénk!
  • - Legutóbb azon kaptam magam, hogy egyedül én vagyok női vendég. Szóval a férfiakat is szívesen látják. Nem csak végig mennek hajnyíróval a fejükön, és szélnek eresztik őket.
  • - Egy szalonban több fodrász is dolgozik. A "személyes fodrászod" végig visz minden fázison. Belépéskor kis kártyára felírják a keresztneved - mint a Starbucksban :) - és hogy mit szeretnél. Találkoztam már nagyon kedves, jó fej sráccal és szinte néma csajjal is, akivel a "szia" és "köszönöm"-ön kívül többet nem is beszéltünk.
  • - Az általuk használt termékek mind bio alapanyagból készültek. Akiknek szívügye a környezetvédelem, vagy csak kerüli a mű dolgokat, azoknak kimondottan jó érzése lesz. A samponokat, balzsamot meg is lehet vásárolni a szalonokban.
  • - Gyakran akciókkal is csábítják a vevőket. A Rákóczi úti szalonban jelenleg ingyen fejmasszázs kupont lehet beváltani. De korábban olyan akciójuk is volt, hogy ha terméket vásárolsz, akkor kedvezményes áron veheted igénybe a szolgáltatást.

Kontra:

  • - A hajfestés nem megoldott. Amennyire én tudom bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani. Így egy jelentős célcsoporttól el is esik a szalon.
  • - Mivel előzetes bejelentkezés nélkül érkeznek a vevők így a frekventáltabb helyen lévő üzletekben 5-10 perces várakozással kell számolni. Első alkalommal kb 15 percet kellett várnom, de legalább volt kényelmes fotel.
  • - Nem mindegy melyik szalonba megyünk! Természetesen az utunkba esőt érdemes választani. Eltérő teljesítményű munkák születhetnek. Pestieknek a Szent István körúti szalont ajánlom. Eddig még nem csalódtam.
  • - A "személyes fodrászunkat" nem mi választjuk. Legalábbis eddig még nem láttam, hogy valaki kimondottan valakihez szeretett volna kerülni. Így lehet hogy adott szalonban két kolléga különböző ügyességgel fogja frizuránkat elkészíteni.
  • - Egyedi frizuraigények (pl: esküvői konty) nem biztos, hogy teljesítenek.

 

Ezen ingyenreklám után igazán megérdemlek egy kis ingyen fejmasszázst :)

Ha van személyes tapasztalatod írd meg kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://szappan.blog.hu/api/trackback/id/tr483127785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muliweg 2014.07.29. 11:42:17

A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani"
Én már egy éve a KHADI henna festékét használom. Sötétbarna a hajam, tehát nem vörösre festi, és van többféle színben. :) Nagyon ajánlom, én havonta egyszer festem itthon vele a hajam. 100%-osan bio, mert a doboz csak a henna növény porított levelét tartalmazza, amit nekem kell itthon forró vízzel kikeverni, és már kenhetem is. ;)
süti beállítások módosítása