szappanopera

Az életben is vannak szappanoperák! És itt nem a csöpögős romantikára gondolok, hanem a sok-sok mellékszálra. Ez a blog is ezt próbálja meg leképezni. Mindenki talál kedvére való témát! Van itt étel-ital, kritika, jó tanácsok és ajánlók vegyes felvágottban. Szappan buborékos szép napot és jó böngészést!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

90 napos (4) ajándék (4) ajánló (32) alkohol (4) álom (1) ázsia (4) bio (3) bkv (2) blog (2) bombariadó (1) bonbon (1) budapest (3) buli (1) cica (1) corvinus (1) doktor (1) ékszer (2) energia (1) esernyő (1) étterem (9) facebook (4) fagyi (1) fantázia (1) feminista (2) filo (9) frizura (2) furcsaság (11) gasztro (12) gyertya (1) hummus (1) illem (3) ingatlan (1) ital (1) játék (2) karácsony (2) kincs (4) koktél (1) kritika (17) kultúra (1) levél (1) munka (1) napló (16) nőcsábászakadémia (1) orczy (1) recept (12) reklám (8) ruha (3) saláta (1) social media (2) sport (1) sushi (3) switch pitch ball (1) szerelem (2) sztár (1) sztrájk (1) tinik (1) ünnep (1) útmutató (4) vatera (1) vendégek (1) videó (5) zene (1) Címkefelhő

Holdállás

Friss topikok

  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.11. 12:19) Anti-energy drink, total relax!
  • Muliweg: A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani" ... (2014.07.29. 11:42) Bio Hair másodszor
  • kökény80: A szar teljesítményért pedig játékpénz jár, nem igazi. Már írtam a központnak, majd meglátjuk, mit... (2011.01.25. 14:25) Bio Hair, már a fodrászat is bio!
  • Wasabimánia: www.wasabimania.blog.hu Várunk titeket szeretettel :) (2010.06.01. 15:59) Nemzeti kajáldák
  • Tymi: @Mr Pé: Hahó! A későbbiekben én csak elvétve olvastam a blogot. Báár... Izgalommal vártam, hogy m... (2010.05.09. 18:53) Kijutós blog

BKV-s sztori(k)

2010.06.08. 08:44 Tymi

Ha az ember naponta használja a tömegközlekedést, már sok mindenen nem akad fenn, legyint rá. Mégis a hétvégén olyan történt velem, amit már nem bírtam ki röhögés és megbotránkozás nélkül.

Várom a buszt a megállóban, de az csak nem jön Nézem a menetrend táblát - csoda hogy még meg van-, a szerint már két busznak is itt kellett volna lennie. Nincs mit tenni, alternatív útvonal nincs, várok. Kicsit furcsáltam, hogy sneki sincs rajtam kívül a megállóban, dehát hétvége van, és nem ez a legzsúfoltabb útvonal.

Végre megjelenik egy lestrapált szimpla Ikarus a csuklós légkondis alacsonypadlós Volvo helyett. Kicsit összeszorul a szivem, hogy mi lesz itt a melegben. De nem riszkírozom meg, hogy a következőre várjak. Tömeg még nem volt, de később az is lett. Na igen, arról nem is beszélve, hogy járattábla -vagy mi is a neve- helyett ey A4-es fehér lapon sárga kihúzóval felpingálva a járatszám. Fehér alapon citromsárga betűket a jó szememmel is csak akkor tudtam kiolvasni, mikor a busz megállt az orrom előtt.

Tehát zötykölődünk, a busz darabjaira akar esni, minden megállóban lerobban. De legalábbis a sofőr leállította a motort. Hatalmas megkönnyebbülés volt, mikor a felüljárót megmászta busz, és nem csúszott vissza a mögötte lévő kocsisorra.

Már csak 2 megálló volt hátra és úticélomnál lettem volna. Épp egy piroslámpánál álltunk, amikor a sofőr leállítja a motort, elhúzza a fülkeajtót, és kiszól hátra:"Srácok, nem tudtok segíteni? merre kell tovább menni?". Ez volt az a pont, ahol elkezdtem röhögni és a fejemet fogni. Átlósan előttem 3 tinisrác ült, az egyikük rögtön rohant előre, hogy mutassa az utat. De én ilyet még nem láttam.... Mentesítő buszt küldenek, rendben. Más sofőrrel, legyen. A járat útszakaszának kb 80%-át megtette már, amikoris rájön a sofőr, hogy ő valójában nem tudja merre jár ez a busz.

A jó időre aló tekintettel azt hiszem legközelebb biciklivel teszem meg ezt a távot, és nem buszozok.


Honnan tudja az ember, hogy tényleg fogynia kell? Ha a metrón rögtön át akarják adni a helyet, amint felszállsz.

Tudom, nem vagyok egy szupermodell vékonyságú, de nem is vagyok kisgömböc. Jön, illetve itt van, a strandszezon és az úszógumi nem mutat jól. Családtól megszoktam, hogy "beszólongatnak", érzem én magamon is hogy változtatni kell. De a múltkori metrós eset inkább kiakasztott, mint motivált volna. Alig tettem be a lábam a kocsiba, egy férfi már pattant is fel: "ülj le!" Elsőre nem értettem, hogy miért tegez, másodszorra nem értettem miért én? Állt ott nálam idősebb vagy csinosabb vagy nagyobb szatyrot cipelő hölgy, miért nem nekik adta át a helyét? Kicsit játszottuk a "Nem, ksözönöm. De! nem, köszönöm, tényleg. Dede!" játékot. Végül a férfi vállatvonva és sértődötten visszaült a helyére. Én pedig visszakaptam barátomat, aki a férfi háta mögött állt ezalatt és kedélyesen mosolygott az esetén.

Azóta se tudom, hogy mi a fityfenéért akarta pont nekem átadni a helyét. Határozottan nem nézek ki úgy, mint egy kismama, nem is voltam kivágott felsőben, hogy esetleg "felülről beleshessen", amíg ő ácsingózik előttem. Kedvesem se nagyon értette az esetet, de amennyire én láttam ő poénra vette a dolgot velem ellentétben.

A bejegyzés trackback címe:

https://szappan.blog.hu/api/trackback/id/tr642064852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása