szappanopera

Az életben is vannak szappanoperák! És itt nem a csöpögős romantikára gondolok, hanem a sok-sok mellékszálra. Ez a blog is ezt próbálja meg leképezni. Mindenki talál kedvére való témát! Van itt étel-ital, kritika, jó tanácsok és ajánlók vegyes felvágottban. Szappan buborékos szép napot és jó böngészést!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

90 napos (4) ajándék (4) ajánló (32) alkohol (4) álom (1) ázsia (4) bio (3) bkv (2) blog (2) bombariadó (1) bonbon (1) budapest (3) buli (1) cica (1) corvinus (1) doktor (1) ékszer (2) energia (1) esernyő (1) étterem (9) facebook (4) fagyi (1) fantázia (1) feminista (2) filo (9) frizura (2) furcsaság (11) gasztro (12) gyertya (1) hummus (1) illem (3) ingatlan (1) ital (1) játék (2) karácsony (2) kincs (4) koktél (1) kritika (17) kultúra (1) levél (1) munka (1) napló (16) nőcsábászakadémia (1) orczy (1) recept (12) reklám (8) ruha (3) saláta (1) social media (2) sport (1) sushi (3) switch pitch ball (1) szerelem (2) sztár (1) sztrájk (1) tinik (1) ünnep (1) útmutató (4) vatera (1) vendégek (1) videó (5) zene (1) Címkefelhő

Holdállás

Friss topikok

  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.11. 12:19) Anti-energy drink, total relax!
  • Muliweg: A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani" ... (2014.07.29. 11:42) Bio Hair másodszor
  • kökény80: A szar teljesítményért pedig játékpénz jár, nem igazi. Már írtam a központnak, majd meglátjuk, mit... (2011.01.25. 14:25) Bio Hair, már a fodrászat is bio!
  • Wasabimánia: www.wasabimania.blog.hu Várunk titeket szeretettel :) (2010.06.01. 15:59) Nemzeti kajáldák
  • Tymi: @Mr Pé: Hahó! A későbbiekben én csak elvétve olvastam a blogot. Báár... Izgalommal vártam, hogy m... (2010.05.09. 18:53) Kijutós blog

Elééééneklem nekeeeeed!

2011.05.07. 20:55 Tymi

A reklámokat általában szeretem. A musicalekkel nincs bajom. De a kettő keverékétől feláll a hátamon a szőr.

Csak nekem tűnik fel, hogy mennyire megszaporodtak az éneklős reklámok a hazai csatornákon? Ez a divathullám csak nyugatról jöhet, ahol már musical stílusban készülő szappanoperák látnak napvilágot.

Ha valaki volt olyan szerencsés, és nem találkozott még ilyen kreálmánnyal, annak itt az egyik példa:

A reklámot nem igen szeretném boncolgatni. Kontár már megtette helyettem is. Én csak annyit tennék hozzá, hogy a reklám szövegét meg se próbáljuk értelmezni! Egyetlen részlet jut mindig eszembe: "Belül menő háló véd!" A hangszíne számomra egy kínzás. Egy musical is így is így hangzik? Egy további kérdés az alkotók felé: a célcsoportnál tuti ez a legkedveltebb műfaj?

Persze magyar termék is előállt ilyen reklámmal:

A hangszín barátibb, fülbemászó. Sanszos, hogy Máté Péter Zene nélkül mit érek én számát hallhattuk az előbb, természetesen átdolgozva. De az énekelve értékesítés nem tudom mennyire nyerő. A Pick csapat nyerő, összetartó, a termék dalra fakaszt, a vevő is dalolni fog a gyönyörtől. Nem tudom elképzelni az insightot. 

A legújabb szórakoztató 30 mp a Dove kampánya:

(Magyar verziót nem találtam, amint lehet pótlom.) Önálló zene komponálására itt se futotta, csak a Muzsikahangját hallhatjuk új köntösben. Ezek a nevetséges -paródia- frizurák nekem kissé furcsák.Értem én, hogy hatni kell a nézőre... Na de eddig ez volt a legjobban élvezető, a korábban felsoroltakhoz képest. Najó.. azért ez még tetszik is :)

UPDATE: A Dove nagyon ráállt erre az éneklős reklám vonalra. A sampon után a testápolócsalád is kapott egy dalolós szpotot.

Lehet szeretni és utálni ezeket a posztokat. Egy biztos, kitűnnek a többi közül. Nálam negatív irányba... A tendenciát igyekszem nyomon követni, a végén még ki tudja, a véleményem is megváltozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://szappan.blog.hu/api/trackback/id/tr992885866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása