szappanopera

Az életben is vannak szappanoperák! És itt nem a csöpögős romantikára gondolok, hanem a sok-sok mellékszálra. Ez a blog is ezt próbálja meg leképezni. Mindenki talál kedvére való témát! Van itt étel-ital, kritika, jó tanácsok és ajánlók vegyes felvágottban. Szappan buborékos szép napot és jó böngészést!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

90 napos (4) ajándék (4) ajánló (32) alkohol (4) álom (1) ázsia (4) bio (3) bkv (2) blog (2) bombariadó (1) bonbon (1) budapest (3) buli (1) cica (1) corvinus (1) doktor (1) ékszer (2) energia (1) esernyő (1) étterem (9) facebook (4) fagyi (1) fantázia (1) feminista (2) filo (9) frizura (2) furcsaság (11) gasztro (12) gyertya (1) hummus (1) illem (3) ingatlan (1) ital (1) játék (2) karácsony (2) kincs (4) koktél (1) kritika (17) kultúra (1) levél (1) munka (1) napló (16) nőcsábászakadémia (1) orczy (1) recept (12) reklám (8) ruha (3) saláta (1) social media (2) sport (1) sushi (3) switch pitch ball (1) szerelem (2) sztár (1) sztrájk (1) tinik (1) ünnep (1) útmutató (4) vatera (1) vendégek (1) videó (5) zene (1) Címkefelhő

Holdállás

Friss topikok

  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.11. 12:19) Anti-energy drink, total relax!
  • Muliweg: A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani" ... (2014.07.29. 11:42) Bio Hair másodszor
  • kökény80: A szar teljesítményért pedig játékpénz jár, nem igazi. Már írtam a központnak, majd meglátjuk, mit... (2011.01.25. 14:25) Bio Hair, már a fodrászat is bio!
  • Wasabimánia: www.wasabimania.blog.hu Várunk titeket szeretettel :) (2010.06.01. 15:59) Nemzeti kajáldák
  • Tymi: @Mr Pé: Hahó! A későbbiekben én csak elvétve olvastam a blogot. Báár... Izgalommal vártam, hogy m... (2010.05.09. 18:53) Kijutós blog

Vásároltam, és butik gyöngyszemekre bukkantam

2010.09.21. 09:44 Tymi

Egy ideje küzdök azzal, hogy az elképzelésemnek megfelelő termékek nem léteznek. Se cipő, se kabát, se pulóver. Amit esetleg találnék, annak az árából pedig legalább két "majdnem tökéletes" ruhadarab kijönne. Tegnap felkerekedtem, és a Körút egy nagyobb szakaszát végig talpaltam.

A Király utcától a Blaháig mentem, onnan pedig letérve a 4,6 vonaláról az Astoria érintésével a Kálvinra. Milyen gyöngyszemekre bukkantam? Nem csak boltokra, hanem építészeti megoldásokra is. Komolyan kedvem támadt fotózni, csak nem volt mivel. De mindenképp szervezek egy ilyen túrát a jövőben. Az a kis terasz, amit a vadszöllő befutott a Wesselényi utca magasságában - ha jól emlékszem - nagyon kellemes látvány. Tanulság: magasabbra is kell nézni, mint a kirakatok.

Na de butik ügyben mit találtam. Hölgyek, örüljetek! :) Több használt ruha boltot, amiben elvétve lehet jó cuccokat találni. Köztük is egyet mutatnék be, aminek nem a kínálata, hanem a berendezése nyűgözött le. Az American Zone az Erzsébet körút 19-es szám alatt található. Belépve a hely aurája magával ragadó. Szemben egy karzat van, amely a Titanic jelenet eljátszására csábít.

A pincében van az akció! Lenéztem oda is, de nem a ruhák az igazán jók. A falak élénk sárga- narancs színűre festve, a fordulóban "ketrecbe zárt" próbababák. Ugyan nem vettem semmit, de mlg visszatérek ide fotókat csinálni :)

Aztán ott a Red Outlet, az Erzsébet krt 30 alatt. Márkás termékek alacsonyabb áron. amikor ott jártam csupa-csupa Jeans Club saját márkás (Philip Russel) termék volt a polcokon. A tavalyi kollekció, de kit érdekel, hogy idén nem a lila a divat, hanem a zöld a JC-ban! Mivel én kimondottan imádom a JC-t, így ez számomra kötelező beszerző ponttá fog válni a jövőben.

A listát folytatva ott van még az olasz cipős-ruhás-ékszeres bolt. A nevét sajnos nem tudom :(  Kicsit bazár jellegű, és furcsa összképet kelt az elegáns eladó és a meglepően olcsó de jó minőségű cipők. És itt végre megtaláltam a sokáig keresett tökéletes fekete klasszikus magassarkút!  Véleményem szerint csak a táskák és cipők miatt érdemes benézni, esetleg 1-2 szép bizsuért.

Hogy adjunk a gasztronómiának is egy kicsit, ajánlom megtekintésre a Keleti Fűszer üzletecskét. Ami egy ázsiai vacsorához kell, azt itt megtalálja az ember! Egy másik ajánlat a Bio ABC, a Múzeum körúton. Nem egy sima kis boltocska! Van ott minden, kérem szépen. Zöldség-gyümölcs kevésbé, de magok, szószok, gyümölcs levek, édességek, fűszerek, megcsapolható forrásvíz, kozmetikai szerek és gyógyszerek, és ki tudja még mi minden. Részemről legjobban az Oishi teának örültem : Annyira kevés helyen lehet kapni :( És itt minden ízben, szagban, formában megtalálható!

Nu ennyit az én kalandozásomról. Remélem idővel tudom bővíteni a kört, és több gyöngyszemről számolhatok be. remélem többen ellátogatnak oda, és akkor nem csődölnek be a butikok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szappan.blog.hu/api/trackback/id/tr502311887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása