szappanopera

Az életben is vannak szappanoperák! És itt nem a csöpögős romantikára gondolok, hanem a sok-sok mellékszálra. Ez a blog is ezt próbálja meg leképezni. Mindenki talál kedvére való témát! Van itt étel-ital, kritika, jó tanácsok és ajánlók vegyes felvágottban. Szappan buborékos szép napot és jó böngészést!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

90 napos (4) ajándék (4) ajánló (32) alkohol (4) álom (1) ázsia (4) bio (3) bkv (2) blog (2) bombariadó (1) bonbon (1) budapest (3) buli (1) cica (1) corvinus (1) doktor (1) ékszer (2) energia (1) esernyő (1) étterem (9) facebook (4) fagyi (1) fantázia (1) feminista (2) filo (9) frizura (2) furcsaság (11) gasztro (12) gyertya (1) hummus (1) illem (3) ingatlan (1) ital (1) játék (2) karácsony (2) kincs (4) koktél (1) kritika (17) kultúra (1) levél (1) munka (1) napló (16) nőcsábászakadémia (1) orczy (1) recept (12) reklám (8) ruha (3) saláta (1) social media (2) sport (1) sushi (3) switch pitch ball (1) szerelem (2) sztár (1) sztrájk (1) tinik (1) ünnep (1) útmutató (4) vatera (1) vendégek (1) videó (5) zene (1) Címkefelhő

Holdállás

Friss topikok

  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.11. 12:19) Anti-energy drink, total relax!
  • Muliweg: A Kontra-ban olvastam valamit ami nem igaz. :)"bio alapanyagokból nem lehet festéket előállítani" ... (2014.07.29. 11:42) Bio Hair másodszor
  • kökény80: A szar teljesítményért pedig játékpénz jár, nem igazi. Már írtam a központnak, majd meglátjuk, mit... (2011.01.25. 14:25) Bio Hair, már a fodrászat is bio!
  • Wasabimánia: www.wasabimania.blog.hu Várunk titeket szeretettel :) (2010.06.01. 15:59) Nemzeti kajáldák
  • Tymi: @Mr Pé: Hahó! A későbbiekben én csak elvétve olvastam a blogot. Báár... Izgalommal vártam, hogy m... (2010.05.09. 18:53) Kijutós blog

Rejtélyes doboz

2009.05.05. 19:27 Tymi

Utazol, egy lány kezében meglátsz egy egyszerű, barna dobozt, kis dísszel a tetején. Vajon mi lehet benne? Biztos egy ajándék, azért van rajta az a masni. Túl kicsi, hogy valami nagyobb tárgy legyen. De annál nagyobb, mint egy ékszeres doboz. Óvatosan, finoman egyensúlyoz vele, talán törékeny a meglepetés. De mi lehet, ami ekkora? Esetleg egy tányér? Ki ajándékoz manapság egy tányért valakinek. Maximum étkészletet. Akkor egy képkeret, de hát arra nem kell így vigyázni. Már nagyon furdal a kíváncsiság. Odalépsz megkérdezni mi van benne? nem, nem, az olyan cikis. Marad az, hogy tovább bámulod méregetve a kis barna dobozt a szalma masnival.

Tymi: dobozmasni

 

Akkor most leleplezném, hogy mi is van abban a dobozban. De ahhoz ismerni kell az előzményeket is.

Hétfő, 20 perccel előadás előtt. T felhív, hogy ma nem tudott suliba jönni, mert dolgozott, de egy csomagot át kéne vennie, viszont nem tud odaérni. Mivel én az egyetem környékén voltam, és onnan 10 percre volt a találkozó pont, hát mentem szívesen. Gondoltam kapok egy adag aktát, amit majd T feldolgozhat. Telefonszám csere, helyszín egyeztetés. Kicsit szomorkodtam, hogy T-t nem fogom látni, vasárnap se láttam, amikor a névnapom volt. Ilyen az élet, kis edzés a vizsgaidőszak előtt. Amikor a "csomag" közeledett felém, már láttam, hogy ez nem akta lesz. "Boldog névnapot! Ezt T küldi. A puszit meg miegyebet majd átadja ő." Kissé megilletődötten vettem át a kis barna dobozt a szalma masnival. Elköszötnünk, és mentem vissza a suliba arcomon egy elégedett vigyorral. Én ajándékot kaptam? és ilyen módon? mi lehet benne? T-t felhívtam megköszönni neki a meglepetést, csak annyit mondott, hogy kézműves termék. Kézműves és ekkora? Mi lehet ez? A kibontással megvártam T-t, mert közben kiderült, hogy amúgy is kell suliba jönnie, így tudunk találkozni, igaz később, mint terveztük. Nem mertem nagyon rázogatni a csomagot. Barátnővel végig ültük az előadást, neki se volt értelems tippje, hogy mi lehet benne. Aztán találkoztam a Kedvessel, és kinyitottam az ajándékomat. Megoldás a képen :)

Tymi: P1010127

 Kézműves bonbon csodák. Bemutatnám sorban őket: Elsőként a két sarokban rózsaborsos csokikorong. Balfelső sarokban csokoládéval bevont kávészemek. A többi oldalsó rekeszben bonbonok, amelyek töltöttek, és az embernek mondhatni orgazmusa lesz, mikor megkostolja. Csak lassan, finoman, érzékkel, kiélvezve szabad enni őket. Egyszerűen leírhatatlan azaz ízorgia. Középen pedig 3 táblacsoki: marcipános, rózsaborsos és 75 %-os. Egyik legjobb ajándék, amit kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://szappan.blog.hu/api/trackback/id/tr491104807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása